Du kan spise 3 mellemmåltider om dagen (f.eks. formiddag, eftermiddag og aften) á 200 kcal.
Scroll ned og vælg én af de mange muligheder.

Tip: har du brug for noget ‘vildere’ til f.eks. en guf-aften, fødselsdag, biograftur eller lignende, så kan du springe 1-2 mellemmåltider over i løbet af dagen og samle dem til ét større.

 

Find en naturlig løsning…

Hvad er problemet? 🙂

 

Hvad har du lyst til?

 

Få den flotte mave, du drømmer om:

Udfordring: Jeg kan ikke slippe af med mavefedtet, uanset hvad jeg gør! 🙂
Mulig løsning: Belly XS er en kraftfuld fedtforbrænder med fokus på det abdominale fedt i maveregionen
Læs mere

Udfordring: Jeg er træt af størrelsen og formen på min talje! 🙂
Mulig løsning: En Waist Trainer stimulerer fedtforbrændingen på maven, og hjælper med at forme den perfekte talje
Læs mere

Udfordring: Jeg er konstant oppustet og forstoppet! 🙂
Mulig løsning: Intensive Colon Cleanse er en 10 dages kur, der detoxer dit fordøjelsessystem, så du slipper af med ballonmaven
Læs mere


Billede til mellemmåltider på 200 kcal: Pixabay
Kalorier til mellemmåltider på 200 kcal er beregnet ved hjælp af: Gratis Kalorietabel