1800 kcal Kostplan

~ 100% gratis at bruge
~ Altid tilgængelig via din computer, tablet eller smartphone
~ Hurtigt, nemt og effektivt: ingen vejning og ingen kalorietælling, vi laver alt forarbejdet for dig
~ Bestem selv din mad: vi stiller forskellige måltidsforslag til rådighed, og så vælger du selv, hvad du vil (eller ikke vil) spise.

1800 kcal Kostplan – så enkelt er det

Klik på et måltid og vælg selv hvad du vil spise
Hovedmåltider på 400 kcal (3 gange dagligt)
Mellemmåltider på 200 kcal (3 gange dagligt)
Drikkevarer 0 kcal

Slanketip: Går det for langsomt? 🙂
Boost din fedtforbrænding med
Raspberry Ketone og Active T5 Plus+

1800 kcal Kostplan – spørgsmål & svar

Er det sundt at følge 1800 kcal Kostplan?
CR (Calorie Restriction / kalorie restriktion) er et hot emne blandt forskere, da det i utallige forsøg har vist sig, at CR sænker aldringsprocessen, forebygger livsstilsygdomme (som fx diabetes og cancer), og generelt forlænger levetiden.
Men: det er selvfølgelig kun så sundt, som du selv gør det til. Jo færre kalorier du indtager, desto vigtigere er det at spise sunde fødevarer, så du får nok næringsstoffer.
Du kan desuden supplere med kosttilskud, hvis du vil være på den sikre side. Vi anbefaler, Omnimin Pure (multivitamin) og D-Sun (d3-vitamin) fra Biosym. Følg dosis på emballagen. Begge dele kan bl.a. købes her

Hvor hurtigt kan jeg tabe mig med 1800 kcal Kostplan?
Det er umuligt at svare på. Både din nuværende vægt, dit motions-niveau, din hormonbalance osv. har indflydelse på, hvor hurtigt du kan tabe dig. Langt de fleste mænd vil tabe sig forholdsvis hurtigt med 1800 kcal om dagen – kvinder lidt langsommere.
Generelt er det sådan, at jo mere du vejer, desto hurtigere taber du dig. Det betyder til gengæld også, at jo tættere du kommer på din idealvægt, desto langsommere går det med vægttabet. Så husk det, når du nærmer dig målet, og måske har lyst til at give op!

Kan jeg risikere, at min forbrænding ‘går i stå’ med 1800 kcal Kostplan?
Nej, det er en myte! Det er fysisk umuligt, at din forbrænding ‘går i stå’. Din krop vil altid bruge et minimum af kalorier på at trække vejret, fordøje mad, danne varme, vedligeholde muskler, lave nye celler osv.
Det, du til gengæld vil opleve, er, at jo mindre fedtdepoter og jo mindre muskelmasse du får, desto lavere bliver din daglige forbrænding. Netop derfor kan det være en fordel at kombinere dit vægttab med muskelopbyggende træning, så du undgår yoyo-effekten, hvor du efter dit vægttab har mindre muskelmasse, og derfor lettere tager på igen.

Kommer jeg ikke bare til at tage det hele på igen, når jeg er færdig med 1800 kcal Kostplan?
Når du har nået din idealvægt, kan du naturligvis ikke bare gå tilbage til de spisevaner, som gjorde dig overvægtig i første omgang. Som slank, har du helt naturligt en lavere forbrænding, end du har som overvægtig, og derfor skal du spise derefter, hvis du ikke vil være overvægtig igen.
Når du har nået din idealvægt, kan det være en god idé at hæve kalorie-indtaget stille og roligt over flere uger, indtil du finder det kalorie-niveau, som passer til dit nye, slanke jeg. På den måde undgår du, at falde direkte tilbage i gamle vaner eller ‘spise løs’ i ren glæde over, at du har nået dit mål.

Jeg er faldet i, og har spist en masse, jeg ikke skulle, hvad gør jeg?
Du starter ganske enkelt, hvor du slap. Uden stress, skam, skyld og dårlig samvittighed. Samtidig kan du prøve at tænke over, hvad der gik forud for dit tilbagefald? Tilbagefald handler sjældent om mad eller søde sager, men om alt det der foregår i dit liv. Er der noget du er ked af, sur over, stresset over eller længes efter?

Jeg vil gerne have en ugentlig ‘fridag’ fra 1800 kcal Kostplan, er det muligt?
Det bestemmer du naturligvis selv, men det er bestemt ikke noget, vi vil anbefale. En enkelt dag om ugen hvor du spiser, hvad du vil, kan vælte hele kalorie-regnskabet, så du enten slet ikke taber dig, taber dig ekstremt langsomt eller måske ligefrem tager på.
I stedet for ‘fridage’ vil vi anbefale, at du snupper lidt lækre sager i Mellemmåltider på 200 kcal, så du kan tilfredsstille din lækkersult uden at ødelægge dit vægttab.

Jeg er gravid, ammer eller lider af [indsæt selv sygdom], kan jeg bruge 1800 kcal Kostplan?
Det er kun din læge/behandler, der kan svare på dette spørgsmål. Vi anbefaler, at du altid konsulterer din læge, før du starter på et nyt kostprogram.

Jeg dyrker meget motion, kan jeg bruge 1800 kcal Kostplan?
Måske, men du skal lytte til din krop. Hvis du ikke har nok energi til din træning og/eller du mister muskelmasse, skal du supplere med nogle ekstra mellemmåltider på de dage, hvor du dyrker motion. Du kan også bruge vores søster-side Fitness Kostplan i stedet, som er lavet specielt til dig, der ønsker at opnå eller vedligeholde ‘fitness-looket’.

OK! Jeg er klar til at komme i gang!
Klik på et måltid og vælg selv hvad du vil spise
Hovedmåltider på 400 kcal (3 gange dagligt)
Mellemmåltider på 200 kcal (3 gange dagligt)
Drikkevarer 0 kcal

1800 kcal kostplan

banner